Termeni si Conditii de Utilizare
Site-ul www.simpexsibiu.ro, este administrat de SC SIMPEX S.R.L. (denumita in continuare „Compania”), cu sediul social in Sibiu, Selimbar, Str. Calugareni, Nr. 14, Cod postal 557260, avand Codul Unic de Inregistrare RO 7085985 si Numar de ordine in Registrul Comertului Sibiu: J32/143/1995.
Navigarea pe Site-ul “ www.simpexsibiu.ro” urmata de plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea Documentului Termeni si Conditii de Utilizare de catre orice Client.
Compania isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment Continutul acestui Site, precum si Termenii si Conditiile de utilizare, notificand Clientul prin afisarea pe Site a ultimei actualizari precum si in partea de jos a fiecarui document, unde va fi introdusa data ultimei actualizari.
Prezentul document Termeni si Conditii se aplica Comenzilor efectuate exclusiv prin intermediul Site-ului www.simpexsibiu.ro, astfel cum acestea sunt publicate la acel moment pe Site.
- DEFINITII
CONTINUT are urmatoarea definitie reprezentand:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate si vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic (desktop, laptop, tableta, smartphone);
- Continutul oricarui e-mail trimis Clientilor sai de catre Companie prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata Clientului prin orice mijloc de catre un angajat sau reprezentant al Companiei, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de Companie intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Compania are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Companie sau alte date privilegiate ale acesteia.
VANZATOR:
SiMPEX SRL
CLIENT
Persoana fizica sau persoana juridica care plaseaza cel putin o comanda pe Site-ul vanzatorului.
CAMPANIE
Actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul Site-ului, a mesajelor prin email/SMS si a paginii de Facebook sau alte retele de socializare a Companiei, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Companie.
CONTRACT LA DISTANTA
Conform legii, reprezinta orice contrat incheiat intre Companie si Client fara prezenta fizica simultana a celor doua parti, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, fara prezenta fizica simuntana a Vanzatorului si a Clientului.
COMANDA
Reprezinta un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Companie (in calitate de Vanzator) si Client prin care acesta din urma isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii efectuand plata acestora.
PLASAREA COMENZII
Reprezinta un e-mail automat primit de catre Clientul care a plasat o comanda pe Site si care contine detaliile comenzii plasate cu privire la caracteristicile produsului(lor) comandat(e) si a pretului achitat in functie de modalitatea de plata aleasa de Client. Plasarea comenzii reprezinta din punct de vedere legal, momentul incheierii contractului intre Companie si Client, respectiv primirea comenzii de catre Companie.
CONFIRMAREA COMENZII
Reprezinta un email trimis de Companie catre Client in momentul facturarii si generarii AWB-ului aferent comenzii. Confirmarea presupune ca stocul a fost rezervat si alocat comenzii, comanda este pregatita de livrare si este in asteptarea curierului pentru a fi ridicata din depozit si livrat catre adresa specificata de Client in comanda.
COS DE CUMPARATURI
Sectiune din Cont care permite Clientului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior. In cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin plasarea Comenzii, Clientul va beneficia de serviciul oferit de catre Companie de urmarire a produselor prin primirea de Comunicari comerciale din partea acesteia.
DOCUMENT
Prezentele Termeni si Conditii de utilizare.
MARKETPLACE
Spatiu virtual disponibil in anumite conditii pe websiteul unui partener contractual al Companiei, prin intermediul caruia Compania comercializeaza produse in conditiile agreate cu platforma de Marketplace, tranzactiile fiind procesate de operatorul platformei de marketplace (partenerul contractual al Companiei).
NEWSLETTER/ALERTA (COMUNICARI COMERCIALE)
Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica e-mail sau SMS, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Companie intr-o anumita perioada.
WEBSITE/SITE
Reprezinta site-ul localizat la adresa www.simpexsibiu.ro
SERVICIU
Reprezinta serviciul de comert electronic desfasurat exclusiv pe sectiunile publice disponibile ale Site-ului, prin acordarea posibilitatii Clientilor de a contracta produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (spre exemplu telefonic).
TRANZACTIE
Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs/prestarea unui serviciu de catre Companie Clientului, inclusiv prin utilizarea serviciilor procesatorilor de carduri agreat de catre Companie, indiferent de modalitatea de livrare aleasa.
VANZATOR
Este societatea comerciala Sc SIMPEX S.R.L. (denumita in continuare „Compania”), cu sediul social in Sibiu, Selimbar, str. Calugareni, Nr. 14, Cod postal 557260, avand Codul Unic de Inregistrare RO 7085985 si Numar de ordine in Registrul Comertului Sibiu: J32/143/1995.
- GENERAL
2.1. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Clientul este responsabil pentru consecintele care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, Clientul raspunde pentru orice dauna materiala, intelectuala, electronica sau de orice alta natura produsa Site-ului, Continutului, Serviciului, Companiei sau oricarui tert cu care Compania are incheiat un contract valabil, in conformitate cu legislatia in vigoare.
2.2. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul manifestat pentru prezentul Document care reglementeaza cadrul activitatii comerciale a Companiei in relatie cu acesta:
2.2.1. Clientul are dreptul de a transmite o solicitare scrisa, informand Compania ca nu este de acord cu: accesul la Site/Continut/Serviciu, alte servicii sau produse oferite de Companie prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor de orice fel si/sau comunicarilor din partea Companiei de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc). Compania va raspunde Clientului in cel mult 7 zile lucratoare de la data primirii solicitarii, in functie de solicitarea transmisa, complexitatea acesteia si posibilitatea legala de a o realiza, in acord cu Clientul.
2.3. Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau de a accepta Documentul, in forma disponibila in acel moment.
2.4. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.3, Clientul poate contacta Compania, sau poate sa foloseasca link-urile din Continutul accesat pe Site-ul Companiei destinate acestui scop.
2.5. Clientul nu poate sa anuleze o comanda aflata in curs de livrare, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Comenzilor neonorate fata de Companie. Prezentul articol nu contravine dispozitiilor referitoare la dreptul de retragere al Clientului din contractul la distanta incheiat cu Compania.
2.6. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea comenzilor plasate, inainte de livrarea de catre Companie a produselor comandate si isi revoca acordul exprimat cu privire la conditiile prezentului Document in cursul derularii unei Comenzi, Clientul poate indica motivele revocarii acordului sau, urmand a stabili impreuna cu Compania modalitatea optima de solutionare a respectivei situatii. Daca in urma revocarii acordului, Clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, Compania le va anula, urmand ca in termenul prevazut de lege sa restituie Clientului sumele achitate.
2.7. Acest Site este adresat Clientilor persoane fizice care au implinit cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Companie, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila numai persoanelor cu domiciliul in Romania sau care indica in mod expres catre Companie o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Prin plasarea unei comenzi pe Site, Compania va considera ca persoana (Clientul) intruneste conditiile susmentionate.
- CONTINUT
3.1. Continutul, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau Continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Companiei sau a administratorului acesteia, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Companie, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care reprezinta dreptul de autor al Companiei asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, in lipsa acordului exprimat in mod expres de catre Companie sau de catre administratorul acesteia.
3.3. Orice Continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prevederilor prezentului Document, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Companie si Client care poate deroga in tot sau in parte de la prevederile prezentului Document, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Companiei cu referire la acel Continut.
3.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai pentru utilizare in scopuri personale sau non-comerciale, precum si in relatie directa cu Compania, in cazul in care aceasta utilizare nu intra in conflict cu prevederile Documentului si cu legislatia in materie si numai cu acordul scris prealabil al Companiei. Compania nu este responsabila pentru modalitatea in care Clientii sau alte terte parti (societati comerciale, parteneri sau companii media) utilizeaza Continutul fara instiintarea si acordul prealabil al Companiei.
3.5. In cazul in care Compania confera Clientului sau altui tert interesat, dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut la care acestia au sau pot obtine acces, dreptul de utilizare vizeaza numai respectivul Continut sau parti ale acestuia, atat timp cat Continutul sau partile acestuia exista si numai in cadrul perioadei definite in acord si in limitele acordului. Existenta unui acord de utilizare incheiat in mod expres de catre Companie cu un tert, sau un Client, nu reprezinta un angajament contractual din partea Companiei pentru respectivul tert sau Client care obtine acces la Continut sau la anumite sectiuni ale Site-ului, in sensul in care Compania are dreptul de a modifica, actualiza sau completa in orice mod si in orice moment Site-ul sau oricare dintre sectiunile acestuia, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun Continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare a Site-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea Companiei si/sau al unui angajat al acesteia din urma, care a mijlocit transferul de Continut (daca este cazul).
- DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
4.1. Continutul Site-ului, respectiv imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, sunt in totalitate proprietatea Companiei si a furnizorilor autorizati ai acesteia in confomitate cu Legea 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala aplicabile la nivel European. Folosirea fara acordul Companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
4.2. Compania poate oferi Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza in modalitatea descrisa in concret, un anumit Continut al Site-ului. Acest acord se aplica strict pentru Continutul/Continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea sectiunilor definite in cadrul acordului. Utilizarea pe Site a oricarui nume sau denumire, indifererent daca este sau nu o marca inregistrata, nu constituie reclama pentru compania respectiva, Compania nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin modul de utilizare al Site-ului de catre Clienti.
- CONTACT
5.1. Compania publica pe Site, datele sale de identificare si contact actualizate, spre informarea Clientilor.
5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al link-urilor existente in acelasi scop pe Site, Clientul permite Companiei sa il contacteze prin orice mijloc disponibil si agreat in mod expres de catre Client, exclusiv in scopul comercial declarat si in vederea realizarii acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv posta electronica sau telefon mobil (e-mail, SMS).
5.3. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Companiei se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Clientului. Astfel, Compania va contacta Clientul, pentru primirea informatiilor si sau a notificarilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe Site, pentru executarea contractului la care Clientul este parte sau pentru a raspunde unei solicitari legate de un Contract aflat in desfasurare sau incheiat, ori pentru a oferi informatii despre o comanda plasata pe website sau in curs de a fi plasata, sau despre intentia de retur notificata de Client sau despre un retur deja realizat.
5.4. Pentru alte scopuri in care Compania utilizeaza in mod electronic datele de contact ale Clientului, cum ar fi in scopuri promotionale si de marketing direct, Compania va solicita consimtamantul Clientului. Pentru mai multe informatii puteti accesa Politica de confidentialiate.
5.5. Compania isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/Serviciile prezente pe Site sau cu un contract incheiat cu un Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). Fac exceptie de la anteriorul paragraf solictarile in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor personale de catre companie, astfel cum este prevazut in cadrul Politicii de confidentialitate de pe Site.
- NEWSLETTERE SI ALERTE
6.1. In momentul in care Clientul isi creeaza un Cont pe Site sau acceseaza Serviciile sau produsele Companiei prin intermediul Site-ului, vom solicita exprimarea consimtamantului prealabil cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea www.SIMPEXSIBIU.ro, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 6.3.
6.2. Datele preluate de la Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot fi folosite de catre Companie in limitele Politicii de confidentialitate si a acordului prealabil exprimat daca este cazul, de catre Client.
6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre dumneavoastra se poate exprima in orice moment prin:
6.3.1. Folosirea legaturii special destinate din cadrul textului oricaror newslettere si/sau alerte primite (Dezabonare sau Unsubscribe);
6.3.2. Contactarea Companiei, utilizand instrumentele disponibile pe Site la sectiunea Formular sesizari, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul acordat in general pentru prevederile prezentului Document.
6.4. Compania nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de Continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Companiei, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
- POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Prin accesarea si respectiv utilizarea Site-ului, consideram ca ati citit cu atentie Politica de Confidentialitate a Companiei. Inainte de a ne oferi date cu caracter personal (inclusiv adresa de e-mail), compania va va solicita sa acceptati aceasta politica.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
8.1. Accesul la SERVICIU
8.1.1. Accesul la Serviciile Companiei este permis oricarui Client in vederea efectuarii unei comenzi.
8.1.2. Pentru a i se permite accesul la Serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile prezentului Document Termeni si Conditii.
8.1.3. Compania isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Site, la Serviciile aferente si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, precum si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia in limitele legii fara a trimite Comunicari Comerciale in viitor respectivului Client, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe Site, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Compania, Partenerii sai sau alti Clienti.
8.1.4. Orice actiune de restrictionare sau excludere se va efectua cu notificarea Clientului asupra caruia masura a fost aplicata, oferind informatiile justificative considerate necesare de catre companie.
8.1.5. In situatia in care Compania constata neregularitati si/sau incalcari de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii Companiei, isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu, in totalitate sau partial, respectand prevederile art. 8.1.4 cu privire la notificarea Clientului.
8.2. Modalitati de plata
Pentru achizitionarea produselor existente pe siteul www.simpexsibiu.ro, punem la dispozitia clientilor nostri urmatoarea Modalitate de plata, disponibila accesand urmatorul link: Cum platesc.
8.3. Produse si SERVICII
8.3.1. Compania poate publica pe Site informatii despre produse, Servicii si/sau promotii practicate de companie sau de catre oricare alt tert cu care Compania are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
Având în vedere caracterele de celeritate și perpetuă schimbare ale tranzacțiilor online, în general, și ale magazinelor virtuale, în particular, societatea Simpex SRL este îndrituită să modifice/actualizeze în orice moment și fără acordarea vreunui preaviz, informațiile prezentate în site-ul www.simpexsibiu.ro, cu precădere a informațiilor ce vizează caracteristicile tehnice ale bunurilor prezentate și prețurile de vânzare tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fără ca respectivele modificări să antreneze răspunderea administratorilor platformei (magazinului online). De aceea, în scopul furnizării de informații complete și actuale, reprezentanții operatorului platformei (Simpex SRL) stau la dispoziția vizitatorilor pentru furnizarea oricăror informații privind disponibilitatea produselor, prețurile de vânzare, caracteristici tehnice, accesorii, mod ambalare etc.).
Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare. În funcție de seria de producție și de specificațiile opționale, produsele livrate pot diferi de cele prezentate în imagini, astfel că operatorul platformei (Simpex SRL) nu îi poate fi imputată această responsabilitate.
8.3.2. Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica ultimul pret la care produsul a fost comercializat in spatii comerciale fara a fi practicat discount pentru produsul respectiv. Pretul taiat este pretul recomandat de distribuitorul produselor, acest tarif fiind cunoscut sub numele de mark-up price, price-list sau recommended retail price sau pret de lista. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
8.3.3. Pentru conformarea de catre Companie cu legislatia in vigoare, respectiv pentru a nu comunica catre Clienti preturi sau reduceri de pret false sau inselatoare, fabricantul/furnizorul produselor trebuie sa transmita catre Companie documente justificative care sa confirme acuratetea pretului recomandat. In orice caz, Compania este libera sa stabileasca pretul si reducerea de pret aplicabila produselor comercializate pe Site, fara ca furnizorul sau fabricantul sa impuna, direct sau indirect, pretul de vanzare al unui produs.
8.3.4. Preturile vor fi afisate in moneda nationala LEI, includ TVA, la fel si reducerile de pret, iar moneda de referinta pentru calculul, plata si facturarea produselor comandate, va fi moneda locala LEI.
8.3.5. In eventualitatea plasarii unei comenzi folosind un card in moneda EUR sau o alta moneda internationala, banca emitenta a cardului tau poate opera conversia in LEI a sumei achitate pentru produsele achizitionate de pe Site, existand posibilitatea ca banca sa perceapa un comision de schimb valutar. Astfel, iti revine obligatia de a te informa cu privire la existenta unui astfel de comision inainte de a plasa o comanda pe Site. Compania nu este raspunzatoare pentru lipsa de informare a Clientilor sai. Pentru clarificare, in cazul platilor online, Compania nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acesteia, in cazul in care moneda de emitere a cardului difera de moneda LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
8.3.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, Compania Partenera Netopia va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii platii si comenzii.
8.3.7. Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Simpex SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Clientului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client.
8.3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea sau prezentarea produselor si/sau Serviciilor disponibile pe Site, pe pagina de Facebook a Companiei sau pe paginile companiei din cadrul altor retele de socializare (imagini statice/bannere de campanie/imagini dinamice/prezentari multimedia) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Companiei de a detine produsele respective in stoc sau aceleasi produse identice din punct de vedere al caracteristicilor esentiale (culoare, model, etc.), acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
8.3.9. In descrierea produselor si/sau Serviciilor, Compania isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
8.4. Comanda
8.4.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe Site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una din modalitatile de plata indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a produsului respectiv. In cazul in care produsul adaugat in cosul de cumparaturi nu se mai afla in stoc, va vom anunta in momentul in care accesati cosul de cumparaturi despre noul status al produsului selectat.
8.4.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8.4.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca poate fi contactat de Companie, prin orice mijloc comunicat la crearea contului si care este disponibil, prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
8.4.4. Compania poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
8.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
8.4.4.2. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Companie partenera, in cazul platii online;
8.4.4.3. datele furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete, conducand la imposibilitatea finalizarii sau procesarii comenzii, sau sunt incorecte;
8.4.4.4. activitatea Clientului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel simpexsibiu.ro si/sau partenerii acestuia;
8.4.4.5 realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
8.4.4.6 lipsa stocului pentru Produsul comandat;
8.4.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in conditiile prevazute in cadrul art. 11 din Ordonanta de Urgenta Guvernamentala nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
8.4.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata folosind un card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Companiei partenere de procesare a platilor, suma aceasta va fi returnata de catre Compania partenera nu mai tarziu de 14 zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta despre intentia de renuntare a Clientului la comanda si in orice caz, dupa primirea produsului returnat. Pentru rambursarea sumei de catre Companie a sumelor achitate, se vor folosi aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala.
8.4.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre Companie, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul acestuia contravaloarea produselor, in termenul prevazut la art. 8.4.6, calculat de la data la care Compania a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract (vezi Politica de Retur).
8.4.8. In cazul in care Clientul solicita anularea unei comenzi achitate cu cardul, se vor aplica conditiile prevazute dreptului de retragere din cadrul capitolului Politica de retur. Dupa plasarea comenzilor, acestea nu pot fi modificate de catre Client.
8.4.9. In cazul in care Clientul a operat o modificare a comenzii conform art 8.4.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/Serviciilor comandate initial, Comapania va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 14 zile de la data la care Compania a luat la cunostinta despre acest fapt.
8.4.10. Detaliile de livrare ale produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar al livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Companiei, cu exceptia obligatiei prevazuta de lege de a livra podusele comandate in cadrul termenului legal de 30 de zile de la data incheierii contractului la distanta.
8.4.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inaintea efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact datele de la momentul plasarii si confirmarii comenzii.
8.4.12. Compania depune toate eforturile necesare in vederea acordarii unor informatii corecte referitoare la pretul si caracteristicile produselor afisate pentru comercializare pe Site. Totusi, in mediul digital, erorile de sistem pot sa apara in orice moment, fara a fi generate de Companie, si nu pot fi intotdeauna contolate de aceasta. Erorile de sistem pot sa afecteze buna functionare a Site-ului, aducand modificari preturilor sau caracteristicilor produselor, care pot sa fie afisate eronat. In cazul inregistrarii unei comenzi avand un pret derizoriu fata de pretul real al produsului respectiv, Compania are dreptul de a nu onora comanda respectiva, pe care o va anula, cu informarea ulterioara a Clientului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate (culoare, marime), Compania va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate la momentul plasarii comenzii. Astfel, Compania nu poate fi trasa la raspundere pentru erorile de sistem care nu sunt generate de actiunile sale, solicitand astfel Clientilor sai abordarea unei condiuite de buna credinta, intelegere si cooperare cu si fata de Companie.
8.5. Contract si finalizare
8.5.1. Compania va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de catre Client. Suplimentar, Compania poate include in colet materiale publicitare pentru a-si promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terti parteneri) precum si cadouri destinate fidelizarii Clientilor.
8.5.2. Compania va facilita informarea Clientului asupra stadiului de procesare in care se afla comanda sa.
8.6. Transport
8.6.1. Livrarea catre Client a produselor/Serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei/unor firme de curierat rapid. Firma/firmele de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Companiei, exclusiv pentru prestarea Serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul Companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii de Utilizare a website-ului Companiei. De asemenea, potentialii terti parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Companiei, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii de utilizare a website-ului Companiei, prin incheierea cu companiile de curierat a unor Acorduri de prelucrare a datelor personale. In acest sens, firma de curierat poate contacta Clientii Companiei prin orice mijloc de comunicare agreat contractual (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. Compania are incheiate parteneriate cu companii de curierat care asigura livrarea pe teritoriul Romaniei in localitatile in care transportatorii parteneri au puncte de livrare.
8.6.2. Livrarea se va efectua in medie cat mai repede posibil si, in orice caz, in cadrul termenului legal prevazut de lege, respectiv 30 de zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Companie. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Compania va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 8.4.7.
8.6.3. Toate produsele comercializate pe Site sunt livrate pe teritoriul Romaniei.
8.6.4. Costurile de livrare sunt suportate de catre Client indiferent de dimensiunea sau de numarul de colete, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre Companie in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare, care o sa fie mentionata pe siteul companiei.
8.7. Calitate si garantii
8.7.1. Daca este cazul, fiecare produs comercializat de Companie, beneficiaza de termenul de garantie mentionat dupa caz, in certificatul de garantie al produsului si cu respectarea intocmai a Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si actualizata. Detalii despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia. Informatii cu privire la Termenii si Conditiile de garantie sunt disponibile in cadrul sectiunii Garantie sau sub forma unei brosuri sau a unui document, introduse in fiecare colet. Niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa in alti termeni si in alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garantia oferita de Companie este emisa in conformitate cu legislatia in vigoare si se bazeaza pe obtinerea de catre Companie a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, daca este cazul certificate de autenticitate si/sau de conformitate, direct de la producator si/sau distribuitorii autorizati ai producatorului.
8.7.2. Fiecare produs comercializat de Companie beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederii de mai sus, inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului, in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. De asemenea, Clientul beneficiaza de termenele prevazute in cadrul Capitolului V din Legea 449/2003.
8.7.3. In cazul in care Compania nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Compania ia la cunostinta despre acest caz.
8.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 8.6.2, Compania va informa Clientul prin e-mail/telefon/SMS si poate agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Companie a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, va fi considerat un accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anularea comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Compania va inapoia sumele platite conform art. 8.4.7.
- MARKETPLACE
9.1. Compania comercializeaza produse pe platformele online ale partenerilor sai in regim „marketplace”. Astfel, Compania nu este un reprezentant al partenerului sau contractual care detine si administreaza platforma de marketplace, Compania si acesta fiind doua companii independente, angajatii si reprezentantii Companiei nefiind autorizati pentru a efectua promisiuni sau sa acorde in numele si pe seama partenerului contractual orice garantie.
9.2. Compania ramane responsabila pentru calitatea produselor comercializate sau a serviciilor aferente prestate de aceasta, insa responsabilitatea informarii cu privire la conditiile de plasare a comenzilor pentru achizitionarea produselor Companiei de pe platforma de marketplace ii revine fiecarui Client.
9.3. Clientul intelege ca www.Simpexsibiu.ro comercializeaza produse in regim marketplace, prin indeplinirea unor conditii impuse de partenerul contractual care il gazduieste. Informatiile publicate cu privire la produsele comercializate, cum ar fi date, text, informatii, nume de companii sau persoane, grafica, imagini, fotografii, profile, audio, video, articole afisate si LINK-uri postate sunt afisate de Companie, insa limitarile sau conditiile tehnice de afisare ale acestora, cum ar fi dimensiunea pozelor de produs sau spatiul alocat pentru descrierea produselor comercializate, sunt sau pot fi impuse de catre partenerul contractual.
9.4. Pentru a comanda produse de pe marketplace, persoana fizica sau juridica care doreste sa acceseze produsele sau serviciile Companiei trebuie sa isi creeze un cont de Client. Produsele comercializate de Companie pe platforma de marketplace pot fi comandate prin orice modalitate pusa la dispozitie Clientului pe platforma marketplace, iar conditiile de comercializare, taxele de livrare, politica si taxele de retur precum si garantiile produselor aplicabile comenzilor plasate prin intermediul platformei marketplace, sunt cele ale Companiei, daca nu este prevazut diferit in cadrul informatiilor din pagina produselor Companiei de pe platofma marketplace.
9.5. In cosul de cumparaturi pot sa fie plasate atat produse vandute de partenerul marketplace cat si de catre Companie, urmand ca sub fiecare grup de produse creat automat, sa fie prevazute taxele aferente comenzii.
9.6. Plata produselor comandate de pe platforma marketplace este posibila prin mijloacele puse la dispozitie in cadrul platformei (spre exemplu card online).
9.7. Livrarea produselor comandate de la Companie prin intermediul platformei marketplace vor fi livrate de Companie prin mijloacele de livrare puse la dispozitie de catre aceasta din urma. Documentele aferente produselor achizitionate de la Companie prin intermediul platformei marketplace (factura, certificat de garantie, etc.) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate. Clientul poate vizualiza, in pagina dedicata Companiei din cadrul platformei marketplace, care sunt conditiile de livrare si respectiv taxele de livrare impreuna cu eventualele gratuitati, promotii si campanii existente la un moment dat.
9.8. In cazul plasarii unor comenzi simultane prin intermediul platformei marketplace, atat de la Companie cat si de la alti parteneri ai platformei de marketplace, un colet separat va fi livrat catre Client pentru fiecare comanda plasata functie de compania cu care Clientul a incheiat un contract la distanta.
- Campaniile promotionale
10.1. Codurile promotionale. Compania poate oferi coduri promotionale prin organizarea unor promotii valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere al codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale se aplica produselor expres indicate. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii si nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea acesteia dupa ce Comanda a fost plasata.
10.2. Intr-o Comanda poate fi folosit un singur cod promotional, avand in vedere ca sectiunea de plasare a Comenzii nu permite utilizarea mai multor coduri in cadrul aceleiasi Comenzi. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel in cadrul conditiilor de desfasurare a promotiei. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
10.3. In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv din culpa exclusiva a Companiei, Clientul are dreptul de a solicita reactivarea codului promotional respectiv, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@simpexsibiu.ro, urmand a transmite informatiile solicitate de Companie in vederea reactivarii codului promotional. Codul promotional se reactiveaza pentru o perioada limitata de timp expres specificata la data primirii codului promotional.
10.4. Promotiile desfasurate pe siteul Companiei www.Simpexsibiu.ro nu se cumuleaza intre ele, aplicandu-se reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe Site, etc.) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unui voucher procentual, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
10.5. Compania stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza, acestea fiind publicate exclusiv pe Site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe Site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil.
10.6. Intreruperea campaniei promotionale. In cazul unei Campanii promotionale organizate de Companie, acesta in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe Site, semnalizare in magazin, etc). Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
10.7. Cupoane/coduri promotionale
10.7.1. Prevederi generale
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare, daca in promotii, regulamente etc. nu se prevede altfel. Orice articol, indiferent de promotie, va avea o valoare minima. Compania nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Promotiile si cupoanele sunt valabile numai daca sunt folosite pe Site-ul www.simpexsibiu.ro
10.7.2 Compania stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti prin intermediul Site-ului propriu sau pe paginile oficiale din reteaua de socializare Facebook sau alte retele de socializare pe care Compania le administreaza, precum si la cerere la sediul social al Companiei.
Comenzile care respecta in totalitate regulile de participare ale concursului cu premii, promotiei sau a campaniei, vor fi luate in considerare pentru acordarea premiului sau beneficiului aferent. Comenzile care contin discount sau vouchere/cupoane valorice nu pot fi cumulate cu alte comenzi.
Compania poate anula o promotie fara o notificare prealabila din motive independente de vointa acesteia, cum ar fi defectiuni tehnice aparute in sistem sau defectiuni de natura software/hardware, urmand a informa Clientul in cel mai scurt timp posibil despre motivul care a cauzat anularea promotiei sau campaniei respective.
Cupoanele de discount provenite din aceeasi campanie promotionala nu se cumuleaza, aplicandu-se un singur discount/comanda.
10.7.3. Conditii de aplicare
Orice promotie la care se aplica cupon de reducere se limiteaza la un singur cupon per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si Client).
Fiecare cupon este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in prezentul document, in e-mailul prin care este acordat cuponul sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Compania isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste cupoane in orice moment, cu informarea ulterioara a Clientilor si respectarea drepturilor Clientilor care sunt deja in posesia unor cupoane valide si obtinute in mod legal. Niciun cupon nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat cuponul de reducere si pentru care Clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, cuponul nu poate fi aplicabil.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea cuponului de reducere se aplica la valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte Servicii.
Orice cupon va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un cupon nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
10.7.4. Anulare, refuz, retur comanda
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cupon este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna integral suma platita iar cuponul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cupon si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Compania nu va restitui valoarea alocata din cupon pentru produsele anulate, respinse sau returnate care fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.
- RETURUL PRODUSELOR
Pentru vizualizarea regulilor aplicabile returului produselor comandate, accesati si Politica de retur aplicabila.
11.1. Returnarea partiala a unei comenzi in care a fost aplicat un cod promotional duce la recalcularea conditiilor de aplicare a cuponului. Daca acestea nu se mai indeplinesc, atunci din valoarea returnata catre Client se scade valoarea reducerii acordate de voucher;
11.2. Returnarea unui produs pentru care Clientul a primit un alt produs cadou se va face in mod obligatoriu insotita si de produsul cadou, altfel returul nu se va accepta;
11.3. Daca intr-o comanda au fost mai multe produse identice, Clientul poate returna un singur produs desigilat (conform legislatiei in vigoare), restul produselor identice trebuie sa fie returnare in acelasi ambalaj sigilat asa cum au fost livrate;
Conditii generale pentru retur:
Indiferent de categoria din care face parte produsul pe care l-ai achizitionat si vrei sa il returnezi, exista o serie de reguli de functionalitate, de siguranta sau de igiena care trebuie urmate pentru ca returul sa fie aprobat si sa se desfasoare in conditii optime:
- Produsul pe care il returnezi trebuie sa fie in starea in care a fost livrat initial, in cutia/recipientul original fara urme de deschidere, uzura sau folosire a produselor returnate.
- Daca produsul pe care il returnezi avea etichete, atunci acestea trebuie sa fie intacte, netăiate;
- Daca produsul pe care il returnezi a fost livrat impreuna cu un certificat de garantie emis de producator sau de importator/distribuitor, asigura-te ca returul se va face impreuna cu acest certificat precum si alte documente cu care fost livrat initial;
- Daca produsul pe care il returnezi a fost livrat impreuna cu accesorii sau cadouri, atunci si acestea trebuie returnate integral, in starea initiala. Nu se vor accepta pentru retur produsele carora le lipsesc accesoriile din pachetul original;
- Nu se accepta la retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, produse care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice;
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat online, dupa verificarea pachetului returul va fi refuzat.
Produse cu politică speciala de retur
Exista categorii de produse pentru care aducerea la un nivel minim de calitate pentru a fi repus la vanzare ca resigilat nu este posibila. Astfel, conditiile de retur pot varia in functie de starea produsului.
- Pot fi returnate doar daca sunt sigilate si nu au fost utilizate, desfacute:
- Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectanti, etc.)
- Produse din categoria Vopsele preparate dupa codul vopselei
- Produse ambulate la spray
- Pistoalele de vopsit pot fi returnate sigilate sau, in cazul in care au fost desigilate si se accepta doar in cazul in care nu au fost folosite, nu prezita urme de uzura.
- FRAUDA
12.1. Compania nu solicita Clientului prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
12.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
12.3. Compania declina orice responsabilitate, in situatia in care Clientul este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care pretinde ca este reprezentant al Companiei sau ca reprezinta interesele acesteia din urma.
12.4. Clientul va informa Compania asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact sau Formularul de sesizari.
12.5. Compania nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe SITE poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 6.3. din prezentul Document.
12.6. Comunicarile realizate de catre Companie prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
12.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al Companiei, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
12.7.1. Accesarea datelor de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
12.7.2. Alterarea sau modificarea Continutului Siteului sau oricarei corespondente expediate prin orice modalitate de catre Companie catre Client;
12.7.3. Afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza Siteul;
12.7.4. Accesarea sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, a Continutului expediat prin orice mijloc de catre Companie catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
12.7.5. Plasarea de Comenzi false, la adrese inexistente, folosind detalii de livrare false sau fara acordul destinatarului.
- LIMITAREA RESPONSABILITATII
13.1. Compania nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii de Utilizare si a Politicilor publicate in cadrul website-ului, cu exceptia situatiilor in care Compania incalca legislatia in vigoare.
13.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Companie violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Compania, conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta din urma sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
13.3. Compania nu raspunde de Continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
13.4. Compania este exonerata de orice vina in cazul utilizarii Siteului si/sau al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Siteului, e-mail-ului sau al unui angajat al Companiei, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
13.5. Compania nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
13.5.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
13.5.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
13.5.3. Daca este cazul, produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul Site-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;
13.5.4. Site-ul sau orice Serviciu aferent oferit in mediul online, va fi continuu, lipsit de erori generate de sistemele informatice utilizate de Companie sau de erori de functionare ale retelei de internet ori alte erori de functionare izvorate din relatia contractuala pe care compania o are cu diversi parteneri (funizor de energie electrica, furnizor al retelei de internet, etc.).
13.6. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului.
13.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe Site si/sau pe pagina de Facebook a Companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de Companie de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe Site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale Companiei fiind astfel disponibile pentru vanzare.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Datele pe care ni le furnizezi sunt strict confidentiale si vor fi prelucrate cu respectarea principiilor legale statuate de Regulamentul 679/2016 si celelalte norme legale incidente, referitoare la protectia datelor cu caracter personal.
- Securitatea datelor pe care ni le furnizezi reprezinta o prioritate pentru Simpex. De aceea, te asiguram ca luam masuri constante pentru a-ti pastra datele cu caracter personal in siguranta si ca imbunatatim constant modalitatile de detectare a accesului neautorizat sau a altor brese de securitate.
- Categorii de date cu caracter personal
- Prin utilizarea site-ului, putem colecta diverse informatii, care pot diferi, in functie de preferintele tale si pe care ni le furnizezi in mod voluntar.
- In cazul in care esti un vizitator al site-ului nostru, vom colecta informatii referitoare la: prenumele, data nasterii, a sexului tau.
- Daca ai decis sa cumperi de la noi, vom colecta urmatoarele categorii de date: numele si prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, adresa de facturare, numarul de telefon si detaliile bancare privind facturarea. Datele demografice. Informatiile privind sexul, data nasterii, tara si limba preferata. Datele care apar pe durata existentei contractului – produsele achizitionate, segmentul clientului, volumul serviciilor prestate.
- In plus, prelucram urmatoarele date personale:
- Detalii din mesajele dintre Simpex si client;
- Inregistrari despre comportamentul pe pagina Simpex, in situatii exceptionale, cand identificam probleme in functionarea corecta a site-ului;
- Inregistrari ale convorbirilor telefonice in cazul in care decizi sa ne contactezi prin telefon.
- Scopul prelucrarii datelor tale cu caracter personal
- Procesarea comenzilor de produse, pe care le comanzi prin pagina noastra Web. In acest caz, temeiul acestei prelucrari este reprezentat de executarea contractului incheiat, iar unele informatii sunt indispensabile pentru indeplinirea obligatiilor noastre legale (de exemplu, documentele contabile).
- Serviciul de asistenta clienti. Pentru a oferi servicii clientilor si a elimina eventualele probleme in executarea contractului, prelucram datele personale in baza necesitatii respectarii acestui contract. De exemplu, atunci cand intampini probleme in gestionarea unei comenzi si ne contactezi, vom prelucra datele tale pentru solutionarea situatiei pe care ne-o expui.
- Utilizam datele colectate in scopul comunicarii cu tine, intr-un mod personalizat. De exemplu, te putem contacta prin e-mail sau prin alte mijloace, pentru a-ti reaminti ca ai produse in cosul de cumparaturi on-line, pentru a te ajuta sa finalizezi comanda, pentru a-ti comunica starea curenta a cererii, a comenzii sau a reclamatiei tale, pentru a obtine informatii suplimentare, daca este cazul sau pentru a te anunta ca trebuie sa actionezi pentru a-ti mentine contul in stare activa. In cazul in care comunicarea tine de executarea contractului incheiat, temeiul prelucrarii va fi contractual. Atunci cand este vorba de notificarea privind cosul de cumparaturi, temeiul prelucrarii este reprezentat de interesul legitim al Simpex Sibiu.
- Imbunatatirea serviciilor. Folosim datele pentru imbunatatirea continua a serviciilor si a sistemelor noastre, inclusiv pentru a adauga functii noi si, totodata, pentru a lua decizii informate, folosind analiza totala si business intelligence, toate bazate pe interesul nostru legitim, derivat din libertatea de afaceri si din nevoia de a imbunatati serviciile prestate, pentru mentinerea competitivitatii. Pentru a asigura protectia adecvata a drepturilor si a intereselor tale, vom folosi date personale anonimizate in vederea imbunatatirii serviciilor.
- Protectie, securitate si solutionarea disputelor. Putem prelucra datele si dintr-un interes legitim, care consta in a asigura protectia si securitatea sistemelor si a clientilor nostri, pentru prevenirea si detectarea fraudelor, rezolvarea litigiilor si implementarea acordurilor noastre, pe baza interesului legitim.
- Oferte de marketing:
- Scrisoarea informativa trimisa prin e-mail (comunicari comerciale).
- Iti trimitem comunicari comerciale referitoare la produse similare celor cumparate.
- Ai intotdeauna posibilitatea de a refuza aceste comunicari comerciale, folosind link-ul pentru dezabonare din fiecare e-mail sau ne poti trimite un email la adresa de contact de pe website.
- In cazul dezabonarii de la mesajele comerciale, nu iti vom mai utiliza adresa de e-mail in acest scop. Vom reincepe utilizarea acestora doar daca te vei reinscrie sau vei solicita in mod expres.
- Ofertele de marketing afisate pot fi selectate pe baza altor informatii observate despre tine in decursul timpului, si pot cuprinde datele de contact, informatii demografice, chiar si produsele preferate sau datele privind utilizarea produselor si a paginii noastre Web (cookies, adresa IP, informatii furnizate de browser-ul pe care il folosesti, clicuri, mesajele comerciale afisate, produsele vizitate).
- Prelucrarea cookie-urilor:
- In cazul in care activezi cookies in browser, procesam inregistrarile comportamentului din cookies-urile plasate pe pagina SimpexSibiu, in scopul asigurarii unei functionalitati mai bune a paginii si in scopurile reclamelor pe internet
- Transferul datelor tale
- Informatiile tale personale vor fi transmise unor terti sau vor fi intermediate altfel, numai in cazul in care este necesar pentru indeplinirea contractului de vanzare sau in cazul in care ti-ai dat consimtamantul in acest sens.
- Companiilor emitente de carduri de credit, furnizorilor de servicii de plata pentru procesarea platilor si bancilor, pe baza comenzii tale in vederea executarii contractului de vanzare. Partenerul nostru pentru procesarea platilor online este Netopia Payments;
- Companiilor de transport, in scopul livrarii produselor sau a serviciilor comandate si al solutionarii reclamatiilor, inclusiv rezilierea contractului. Partenerii nostri sunt: FanCourier, DPD, SameDay, Cargus, Nemo pentru livrarea coletelor;
- Altor furnizori de servicii, tertilor implicati in prelucrarea datelor. Pentru activitati de email marketing solutia folosita este Sendgrid sau MailChimp. Adresele de email sunt importate in platforma si la acestea nu au acces decat reprezentatii Simpexsibiu.ro;
- Tertilor, de exemplu instantelor, in scopul recuperarii creantelor in baza contractului incheiat;
- Autoritatilor publice (de exemplu, politiei).
- De asemenea, Simpexsibiu.ro poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 15.2, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asiguratori.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal este realizata doar de catre reprezentantii Simpex SRL pentru livrarea comenzilor si in scopuri de marketing ale Simpexsibiu.ro.
- Datele colectate sunt folosite doar in scopuri de marketing pentru Simpexsibiu.ro, datele nu sunt impartasite catre terti in scopuri de marketing ale acestora.
- Drepturile tale
- Sub rezerva anumitor conditii legale, vrem sa te informam ca, in cadrul noilor reglementari privind protectia datelor cu caracter personal prevazute de Regulamentul general privind protectia datelor UE 679/2016, in cazul in care prelucram datele tale cu caracter personal, dispui de urmatoarele drepturi:
- Dreptul de acces, prevazut de art. 15, in baza caruia poti sa ne soliciti, gratuit, sa iti confirmam daca prelucram sau nu date cu caracter personal care te privesc. De asemenea, ne poti solicita o copie a datelor pe care le prelucram despre tine. Cererile trebuie sa includa informatii relevante pentru a te putea identifica in baza noastra de date. Vom solutiona cererea ta, in maxim 30 de zile.
- Dreptul la rectificare, prevazut de art. 16, pe care il poti exercita, prin formularea unei cereri prin care ne poti solicita sa modificam informatiile pe care le avem deja despre tine. Poti formula o astfel de cerere atunci cand observi ca datele tale sunt incomplete sau inexacte.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii, prevazut de art. 18, pe care poti sa-l exerciti atunci cand contesti exactitatea datelor, consideri ca prelucrarea este ilegala sau te opui stergerii datelor. Urmare a exercitarii acestui drept, vom putea in continuare sa stocam datele, efectuarea altor operatiuni de prelucrare fiind posibila doar cu consimtamantul tau, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege;
- Dreptul la portabilitate, prevazut de art. 20, pe care il poti exercita doar pentru cazurile in care prelucrarea are ca temei consimtamantul tau sau contractul si doar daca datele tale sunt prelucrate prin mijloace automatizate. Daca indeplinesti conditiile, ne poti transmite o cerere de a-ti porta datele catre operatorul pe care ti-l doresti.
- Dreptul de a te opune prelucrarii datelor tale in scop de marketing, prevazut de art. 21. Poti sa isi exerciti acest drept in orice moment, iar noi iti garantam ca datele tale nu vor mai fi prelucrate in acest scop. Cu toate acestea, exista posibilitatea ca pentru inregistrarea si solutionarea cererii tale sa fie necesar un interval de timp rezonabil (72 ore) in care este posibil sa mai primesti informari de marketing de la noi.
- Dreptul la stergere, prevazut de art. 17, in baza caruia noi avem obligatia sa stergem datele personale pe care le prelucram despre tine. Acest drept nu este unul absolut, avand aplicabilitate doar in anumite situatii expres prevazute de lege. Atunci cand formulezi o cerere de stergere, te rugam sa ai in vedere ca stergerea acestora poate fi un proces complex.
- Dreptul de a te adresa oricand Autoritatii Nationale de Supraveghere, careia ii poti adresa o plangere in cazul in care nu esti multumit de modul in care ti-am solutionat cererile. Datele de contact ale Autoritatii sunt: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, Bucuresti, adresa de email: anspdcp@dataprotection.ro, telefon: +40.318.059.211, +40.318.059.212.
- Daca ai nelamuriri cu privire la datele tale cu caracter personal pe care le prelucram sau doresti sa-ti exerciti oricare dintre drepturile de mai sus, te rugam sa contactezi responsabilului nostru cu protectia datelor la adresa de e-mail: office@simpexsibiu.ro.
- FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
17.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una dintre partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
17.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si va lua orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
17.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
17.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre acestea sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
17.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 13.3.
- LITIGII
18.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Companie Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile Termeni si Conditii de Utilizare.
18.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si Companie se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
18.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client si Companie sau partenerii companiei, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre un mediator autorizat agreat de ambele parti aflate in disputa, iar in cazul in care medierea nu rezolva/solutioneaza disputa, litigiul va fi deferit instantelor competente de la sediul Companiei, in conformitate cu legile romane in vigoare.
18.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
18.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
- DISPOZITII FINALE
19.1. Compania isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului precum si orice Continut fara notificare prealabila a Clientului.
19.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii de Utilizare, Compania nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
19.3. Compania isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
- FEEDBACK
20.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Compania, va rugam sa ne contactati prin email la office@simpexsibiu.ro sau folosind formularul de contact.
20.2. Orice observatii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Site-ul sau activitatea Companiei, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea S.C. SIMPEX S.R.L., de la data transmiterii acestora catre Companie, indiferent de mijlocul de comunicare utilizat.